Friday 21 June 2013

Sneak peak..bintang di langit ★★★

As salam...

Kenapa tajuk entry kali ni macam tu ek..ok..ni sebenarnya latest woodwork utk my little hut ni..ukiran yg kat bawah ni..
Nampak mcm bintang kan? ♥

Ni gambar ukiran bunga yang saya Google. .ingatkan bunga tup2 bintang rupanya

Bunga bintang saya yang dah diubahsuai

★☆ bintang-bintang di langit saya ★ ☆


Ni sebab..pagi2 dalam sedang memilih2 jenis bunga utk dilhiaskan di bahagian anjung rumah...maka saya terjumpa 1 gambar yg menarik..saya rasa saya sukakan yg classy, classic n evergreen..not to mention uniqueness as well..so I Google for some images..tetapi yg terhasil ni ada sedikit olahan supaya memudahkan kerja tukang kayu saya...saya sangat tidak sabar utk melihat hasilnya di anjung rumah saya nanti...;)


Bunga bintang yang telah disyelek dan sedang disusun



Bunga bintang sebelum disyelek 

Proses memasang bunga bintang di porch 




Will post more pictures bila dh siap nanti...













No comments:

Post a Comment